Het Bordes Fotografie

Uitleg bij het bestellen van de schoolfoto's

U kunt met verschillende kaartjes inloggen om de bestelling van meerdere kinderen te combineren. Als u links op één van de portretfoto's klikt dan verschijnt de foto groter. Rechts ziet u de producten waar u uit kunt kiezen. Voor meer producten scrollt u naar beneden. U krijgt alle producten te zien zoals Voordeelpakketten, Posters, Canvas en de  Digitale Bestanden. Kies een product en vul het aantal in. Daarna klikt u op de rode knop "Toevoegen". Dit artikel wordt dan toegevoegd aan uw "winkelwagen". In uw "winkelwagen" kunt u uw bestelling contoleren, wijzigen of verwijderen. Klikt u op "Verder winkelen" dan kunt u meer producten van verschillende portretfoto's toevoegen. Is uw winkelwagen compleet, dan gaat u naar de volgende stap, Adresgegevens. Hier vult u uw eigen adresgegevens in. U bent momenteel op een goed beveiligde site en uw adres gegevens worden enkel gebruikt voor het verzenden van de bestelling. Bij de volgende stap kiest u de betaalwijze. U kunt betalen met "iDeal of Credit Card" of met "Vooruit betalen". Als u met "iDeal" betaalt is uw bestelling direct in behandeling. Met "Vooruit betalen" betaalt u vooruit middels een factuur per mail: uw bestelling wordt pas verwerkt nadat uw betaling bij ons binnen is. Is uw bestelling door u voltooid, dan krijgt u binnen enkele minuten een bevestiging van de bestelling per mail.

Vragen en Antwoorden

*  Wanneer worden de foto's geleverd?

Uw bestelling wordt binnen een paar dagen per Post.NL naar uw huisadres verstuurd.

*   Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de studio in Westzaan?

Nee, dat is niet mogelijk. De studio heeft geen winkelfunctie en is regelmatig gesloten als we met het hele team op locatie aan het fotograferen zijn. Alle bestellingen worden naar uw huisadres verstuurd.

*   Mijn kind heeft littekens van waterpokken, worden deze geretoucheerd?

Wij bewerken alle bestelde foto's gratis en onzichtbaar op een pukkeltje en krasje in het gezicht.  Littekens worden niet bewerkt. Deze zijn lange tijd of permanent zichtbaar en horen bij het gezicht. Ook aandoeningen als waterpokken of acne worden door ons niet geretoucheerd.

* Ik zie bij de producten alleen Foto's en Pakketten. Kan ik mijn foto ook op Canvas bestellen?

Ja, we hebben veel verschillende producten. Klik met uw muis op een portretfoto en rechtsboven op de rode knop Canvas. Alle canvas maten worden kant en klaar opgespannen en stevig verpakt geleverd.

*  Ik heb twee kinderen op school, kan ik de bestelling van beide kinderen combineren?

Ja, u kunt op de inlogpagina met verschillende kaartjes inloggen om in één bestelling de foto's van verschillende kinderen te combineren voor meer korting.

*   Kan ik verschillende foto's combineren in één Voordeelpakket?

Nee, de Voordeelpakketten worden gemaakt van één portretfoto.

* Kan ik de foto's ook als digitaal bestand bestellen?

Ja, u kunt de originele Digitale Beeldbestanden bestellen. Deze bestanden in het formaat van 3712 x 5568 pixels (bijna 21 miljoen beeldpunten!) zijn prima geschikt om te printen, ook op grotere formaten. Vanaf 2 stuks koopt u ze al met korting. Alleen beschikbaar voor portretfoto's, groepsfoto's kunnen niet digitaal worden besteld.

*   Kan ik ook het formaat 10x15cm bestellen?

Ja, maar niet als een losse foto. Als losse foto is het kleinste formaat "Vakprint 13x19cm". Het formaat 10x15cm is te bestellen in Combi A en Combi B. De Combivellen worden gemaakt van één fotonummer, het is dus niet mogelijk verschillende foto's te combineren in één Combivel.

*  Er staat een verkeerde groepsfoto afgebeeld, hoe bestel ik de juiste groepsfoto?

Als u een “Voordeel pakket” bestelt kunt u de groepsfoto wijzigen door rechts bij de uitleg van het pruduct te klikken op de rode knop “wijzig groepsfoto”.

*   Ik kan niet betalen met iDEAL. Wat nu?

Als u niet met iDeal of Credit Card kan betalen, dan kunt u de betaalwijze "vooruit betalen" kiezen. U krijgt bij het voltooien van uw bestelling van ons een bevestigingsmail met factuur en het vriendelijke verzoek om zelf het bedrag over te boeken. Uw bestelling wordt pas verzonden als uw betaling bij ons verwerkt is.

*   Ik heb een vraag over beeldbewerking.

Dat kan. Plaatst u een bestelling dan kunt u uw vraag stellen in het opmerkingenveld aan het einde van de bestelling. Of stuur een mailbericht aan info@hetbordesfotografie.nl   Vergeet niet de naam van de school en het betreffende fotonummer te vermelden. Heeft u al een bestelling geplaatst, vermeld dan ook het bestelnummer.

 

Kantoor           Middel 1, 1551SM  Westzaan

Fotostudio       Weiver 142 te  Westzaan

T                      075 7710136

E                     info@hetbordesfotografie.nl

H                     www.hetbordesfotografie.nl